21. 4. 2020. Nastavna jedinica iz hrvatskog jezika za 6. razred

Dragi moji učenici!

Prvo ću vam proslijediti Izviješće o uspjehu vaše Pismene zadaće.

Nisam nešto zadovoljna, pojedinci su se mogli potruditi bolje. Mislim da je zadatak bio lagan(stvaralačko prepričavanje). Trebali ste samo malo više posvetiti vremena , pisati pravilno i čitko slova, rečenice da su kratke i jasne….i  uspjeh bi bio bolji, grešaka manje.

No, što je , tu je. Uzimajući sve u obzir, ocijenila sam ovako . N adam se da neće biti zamjerke. Ispravku ćemo raditi u školi na satu, pa čuvajte vaše Zadaće sa datumom pisanja!

1. Morena Vujica: odličan(5)

2.Lorena Vukadinović: vrlo dobar(4)

3. Ensara Bešo: dovoljan(2)

4.Marin Šimić: dovoljan(2)

Zadatak br. 2  za danas glasi.

Pronađite u Čitanci Haiku stihove Dubravko Ivančan, na strani 100.

ZADATCI:

1. Prepiši u bilježnicu  što je to  HAIKU pjesma

2> Prepiši u bilježnicu SRP  MJESECA i  pjesmu  SVJETILJKE

Pokušaj odrediti što je tema i koje je preneseno značenje  lirskih slika. Napiši svoj doživljaj o svakoj pjesmi, kako si ti sam shvatio.

3. Pročitaj podatke o pjesnicima( Dubravko I. i  japanskom pjesniku Macuo Bašo, začetniku  Haiku poezije)

Zadaća: Odaberi jednu pjesničku sliku…npr. Procvala trešnja među breskvama!

Napiši kraći sastav,opiši trešnju u cvatu koristeći se slikovitim opisnim pridjevima tj.EPITETIMA i poredbama. Tko voli slikati, neka naslika  trešnju ili drugu voćku u punom proljetnom cvatu. Radite u vašim bilježnicama, pa ću pregledati.

Lijep pozdrav!

Ovaj unos je objavljen u Hrvatski jezik. Bookmarkirajte stalnu vezu.